donderdag 4 november 2010

Geboortekaartje voor Rachel



Een geboorte kaartje maken blijft leuk elke keer weer een nieuw leven op de wereld. Het valt alleen op dat de laatste tijd alleen meisje geboren worden.
Maar je zult zien want me beste dinnetje Natasja moet volgende maand bevallen en zal me niets verbazen dat die ook een meisje krijgt (dat hoop ik natuurlijk).
Dit geboorte kaartje heb ik gemaakt voor een vriendin die is pas geleden bevallen van een meisje genaamd Rachel en een pracht poppetje. Binnenkort even heen voor kraamvisite.
Ik hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als de mama van Rachel.

4 opmerkingen:

  1. LEUK LEUK LEUK :D.

    Dikke Kuzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve kaart..
    super schattige stempel

    x sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaarje zeg..
    en ja nog een maandje en dan is het mijn beurt. blijf jij maar duimen draaien dat het een meisje word, we gaan het allemaal zien. en tot die tijd zit iedereen nagels te bijten en te vissen wat het nu is:P

    xxx hvj bff ntb

    BeantwoordenVerwijderen